czwartek, 31 stycznia 2013

Lutowy Shape

źródło:http://www.facebook.com/pages/Shape
Z małym opóźnieniem, ale dzisiaj w kioskach pojawił się nowy - lutowy numer magazynu SHAPE. Tak jak obiecywała redakcja wydanie z płytą kosztuje 9,90 i mamy możliwość wyboru płyty DVD z ćwiczeniami EWY CHODAKOWSKIEJ. Ekipa Shape'a tym sposobem odpowiedziała na prośby wielu czytelniczek, aby wznowić wydanie płyt Ewy, tak aby każdy mógł kupić swój brakujący zestaw ćwiczeń.

Do wybory mamy gazetę z płytami:
  • SKALPEL
  • KILLER
  • TURBO
  • TRENING Z GWIAZDAMI




W moim kiosku do wyboru były dwie płyty - Skalpel i Trening z Gwiazdami. Z ciekawości przeszłam się po paru miejscach i właściwie nigdzie nie było 4 programów Ewy do wyboru. Zazwyczaj na półkach były dwa rodzaje płyt. Także tym, co szukają konkretnego DVD polecam przejść się po kilku kioskach, salonikach prasowych, marketach, stacjach paliw itp.  Ja akurat miałam wszystkie płyty, ponieważ kupuję Shape co miesiąc od jakiś 4 lat albo i dłużej, ale że nie mogłam kupić gazety bez płyty to zdecydowałam się na Skalpel, ponieważ najczęściej z nim ćwiczę. 

Mam nadzieję, że nie każdy kupuję ten magazyn tylko dla płyt Ewy Chodakowskiej. Ja bardzo lubię czytać artykuły o zdrowiu, kuchni i fitnessie i nie wyobrażam sobie miesiąca bez Shape'a. W ostatnim czasie na rynku pojawiła się także konkurencja, zapowiadała się fajnie, ale chyba po 4 numerach gazeta przestała wychodzić - mówię tu oczywiście o magazynie HAPPY, którego twarzą była JOANNA JABŁCZYŃSKA. 

Numer lutowy pod względem treści jest bardzo przyzwoity, zawiera kilka obszernych, ciekawych tematów, idealnych na długie zimowe wieczory. Po przejrzeniu na szybko zainteresował mnie teks o olejach dla smakoszy (chociaż ja głównie oleje stosuje na włosy), a także artykuł głód i emocje, który pomoże Nam zrozumieć, dlaczego sięgamy po niektóre łakocie, choć wiemy, że są niezdrowe. Na okładce niezmiennie piękna Cindy Crowford, a w środku kilka ćwiczeń zaprezentowanych przez gwiazdę. Nie zabrakło też konkursu, w którym do wygrania jest książka "Zachcianki pod kontrolą" - Ja już ją wygrałam dzięki serwisowi Vitalia, więc tym razem nie wezmę udziału w zabawie - za to większa szansa dla Was :)

Polecam kupić nowy numer magazynu i umilić sobie czas z miłą lekturą. A tym, którzy upolowali swoje nowe płytki z treningami życzę miłych ćwiczeń :)


4 komentarze:

  1. Mam wszytskie jej płyty, oprócz tej nowej ;-) ale i tak leece jutro do kiosku , bo mi sie prenumerata skończyła. Ksiązkę polecasz? Ja jeszcze nic nie wygrałam, zero szczescia w losowych grach ... zapraszam do podjecia wyzwania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze książki nie przeczytałam, mam ją dopiero od poniedziałku :) Na pewnie zamieszczę recenzję. A w konkursach warto brać udział, zawsze jakaś szansa jest...

      Usuń
  2. upolowałam wszystkie 4, ale każdą w innym kiosku. w sumie nawet nie ja, tylko moją mamę o to poprosiłam i jak byłam je odebrac po pracy, to patrzyła się na mnie jak na jakąś nawiedzoną ;)
    a z nowej skalpel II uwielbiam wręcz.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. TYlko nie ewa wszędzie jej pełno :) Przepraszam ale Proszę o pomoc dla mojej koleżanki Ewy która walczy z rakiem każda złotówka się liczy , więcej informacji znajdziesz na moim blogu : http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń