wtorek, 15 stycznia 2013

Nowa płyta Ewy Chodakowskiej!

Tak, tak Ewa zdradza Nam coraz więcej informacji o swojej nowej płycie, której przedsprzedaż ruszy już jutro. Będę chyba jedną z pierwszych, która rano, zaraz po przebudzeniu kupi swój kolejny wymarzony krążek.

Cena 25zł wraz z przesyłką, czyli wg mnie nie wygórowana. Kiedyś przeglądałam inne programy treningowe na DVD i ceny wahały się od ok. 30zł do nawet 60zł.

Wiemy też jak będzie wyglądać OKŁADKA (zdjęcie z oficjalnej strony Ewy na facebook-u)




Fajnie dobrana kolorystyka ubrań, taki róż to mój ulubiony kolor, od razu dodaje energii. Do tego nieziemskie, cieliste szpilki. Mam nadzieję, że Ewa nie będzie w nich ćwiczyć :)

Płyta będzie zawierała dwa treningi. Skalpel II, długo wyczekiwany przez maniaczki Skalpela I (w tym także i przeze mnie), który będzie trwał 30 minut i do którego potrzebne będzie Nam krzesło (ja mam w domu tylko jedno nadające się krzesło, a ćwiczę z mamą, ciekawe jak to pogodzimy).
Oraz szok trening, czyli coś na maksymalne zmęczenie, także 30 minut. Podejrzewam, że będzie to zbiór popularnych szok treningów z PnŚ, bardzo mnie to cieszy, ponieważ odtwarzanie tych ich filmików po kilka razy było kłopotliwe, czyt. za każdym razem 3 minuty reklam.

I najważniejsza informacja! 
Jutro (środa 16.01.2013) rusza przedsprzadaż płyty w sklepach internetowych. Ewa jutro poda informacje, w których i gdzie, mam nadzieję że nie padną im serwery i wszyscy zainteresowani będą mogli kupić płytkę bez problemów.


I jeszcze kilka ciekawostek z fun page-a Ewy Chodakowskiej, czyli co ona sama mówi Nam o swojej nowej płycie:


MOJE WIELKIE/MAŁE ODLICZANIE!!!! 10

Mam ogromną przyjemność ogłosić :) że moj
NAJNOWSZY PROGRAM TRENINGOWY,
będzie dostępny w sprzedaży online już za 10 dni ♥ !!!!!!!! WYSYŁAMY TEŻ ZA GRANICĘ !!! :) ♥

Obawiam się jedynie sytuacji jaką spotkały serwery JOY'a,kiedy wrzuciałam prośbe o głosowanie na mnie w konkursie na "produkt" roku :)
"Rozwaliłyście" system w 5 minut,a jego naprawa trwała dobre 24 godziny :)

Pomyślałam zatem,że dobrze byłoby zrobić przedsprzedaż płyty,dlatego już od środy ruszy sklep online
(liste sklepów podam w środę),w którym będziecie mogły zamawiać płyte DVD a na niej:

DWA PROGRAMY TRENINGOWE PO 30 MINUT KAŻDY :)
SKALPEL II dla wszystkich
i SZOK TRENING w całości dla szaleńców!!! :))))) dotychczas poznałyście tylko pierwsze 4min wciąż modyfikowane,prezentowane w PNŚ :)

Nie wiem jak Wy,ale ja nie mogę się doczekać ♥
tutaj kadr z szoku :) tym razem z licznikiem!!


I fotki, czyli coś co najbardziej lubimy:


 


Jak tylko dostanę swoją płytę, szybciutko ją przetestuje i na pewno dam Wam znać jak mi się podoba i czy wyciska siódme poty. Już nie mogę się doczekać!


14 komentarzy:

  1. 25zł z przesyłką to naprawdę niewiele. Chyba i ja się skuszę. Nie posiadam jeszcze żadnej płyty Ewy. Nigdy jeszcze nie ćwiczyłam tak na poważnie. Na razie podczytuję takie blogi jak Twój i podziwiam efekty ciężkiej pracy. Odchudzać się raczej nie muszę, ale jestem tzw. bezkształtną masą :) Chętnie wyrzeźbię to i owo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam płyty Ewy tym bardziej, skalpel doskonale rzeźbi mięśnie. U mnie jeszcze tego nie widać, bo najpierw muszę zrzucić tłuszczyk, ale u mojej siostry pojawiają się powolutku pierwsze mięśnie na brzuchu.

      Usuń
    2. na youtubie sa dostepne jej poprzednie plyty. Na chomiku rowniez

      Usuń
  2. Ja niestety muszę się odchudzać i też szukam inspiracji na blogach. Dużo dobrego czytałam o Ewie, więc chyba też zaopatrzę się w jej płytę - mam nadzieję, że pomoże w realizacji założonych celów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomoże na pewno :) Ewa doskonale motywuje do działania !

      Usuń
  3. czekam z niecierpliwością ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak, "Szok trening" ma być po raz pierwszy w całości, więc to chyba zbiór tych ćwiczeń z "Pytania na śniadanie" :)

    Fajny blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę dokładnie tak jak TY, cieszę się bardzo, że blog Ci się podoba, staram się aby był ciekawy :) Dziękuję

      Usuń
  5. już czekam na tę płytę :D nominowałam Cię do nagrody Liebster Award, miło mi będzie jeśli przyłączysz się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beznadziejna baba z nudnymi ćwiczeniami, nie motywuje ani nie zachęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez urazy, ale zapewne jesteś jedną z tych, której waga uniemożliwia wykonanie jednego ćwiczenia w całości :D Ewa motywuje jak mało kto :) Pozdrawiam puszystych leniuchów, którzy zamiast narzekać, jakie to wszystko BLEEEE i że nie schudnie się 30 kg w tydzień, powinni wziąć się za ostre treningi :D

      Usuń
  7. Ale ćwiczenia są skuteczne, sprawdziłam więc wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;) mam pytanie. jaka jest forma zapłaty? tylko przelew? czy można zapłacić przy odbiorze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja kupowałam to była tylko możliwość zapłaty przelewem, na adres mailowy przyszedł mi nr konta, nr zamówienia i kwota. Teraz można płacić przez PayPal, czyli też przelewem tyle że serwis ten przekierowuje od razu na stronę banku i dane same się uzupełniają, wystarczy zatwierdzić przelew. Ewa na funpage wspominała coś, że będzie możliwość płatności za pobraniem, ale nie wiem czy to już działa. Najlepiej byłoby napisać maila z zapytaniem do tego sklepu internetowego. Oto dane:
      tel. kom. 796 973 431
      (pn - pt: 9.00-17.00)
      biuro@oklejgo.pl

      Pozdrawiam

      Usuń