środa, 9 stycznia 2013

Dzieci skończone!

Wreszcie się doczekałam, dzieci zostały skończone. Haft ostatecznie ma wymiar 65cm na 85cm i jak do tej pory to największe wyhaftowane dzieło. Muszę teraz zawieźć je do "oprawcy" tak myślę, że z 500zł będzie mnie to kosztowało. Myślę jednak, że było warto, na żywo prezentuje się wspaniale i na pewno robi wrażenie swoją wielkością.





Wiele z Was pytało mnie czy jest to Golden Kite i skąd wziąć wzór (mi niestety spalił się twardy dysk i mam tylko kartki, z których obraz był szyty). Od razu mówię, że nie jest to Golden Kite, chociaż sprawia takie wrażenie. Wzór można znaleźć na stronie  http://www.hg-beta.com.pl/sklep/ i to jest obraz z malarstwa francuskiego Edge of the Brook, 1879 - Adolphe-William Bouguereau.


Chciałabym zrobić małe głosowanie, ponieważ ten obraz już skończony, Lanarte i dama z koniem także jest w fazie końcowej. No i tu pytanie co dalej? Mam kilka typów do wyhaftowania, ale nie mogę się zdecydować. Może moglibyście mi pomóc. Napiszcie w komentarzu, co Wy byście wybrali, dzięki temu będę mogła wybrać "ten następny" i zamówić potrzebne muliny.

1. Obraz Danuty Muszyńskiej






2. Mała skrzypaczka





3. Lanarte - misie





4. Dimension - zima





5. Dimensions - dama





6. Dimensions - lwy







Proszę pomóżcie mi coś wybrać, bo naprawdę nie wiem co bardziej mi się podoba. Będę wdzięczna za każdą opinię. Dzięki


27 komentarzy:

  1. ja na twoim miejscu wyszyłbym skrzypaczkę. Jest najładniejsza, drugi na mojej liście to to lwy a potem Dama.
    Już widzę oczami wyobraźni jak ona pięknie na tych skrzypcach gra, w mroźny wieczór, obok palącego się kominka w moim salonie... Naprawdę piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. cos wspanialego gratuluje
    moj faworyt to rowniez skrzypaczka potem dziewczynka z kotem i miski

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój boże! przecudowne! jestem pod ogromnym wrażeniem :D a na nowe pomysły to najbardziej podoba mi się mała skrzypaczka oraz dama :) piękne, jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetny haft ! Brawo. ; DD Mi również najbardziej podoba się skrzypaczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Twój blog do Liebster Award. Pozdrawiam ; D

      Usuń
  5. Mnie również najbardziej się podoba skrzypaczka, na 2 miejscu jest u mnie powóz przejeżdżający przez miasto. Dzieciaczki cudne BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również skrzypaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że duże obrazy Cię lubią , albo czytelnicy bloga lubią duże obrazy :-D dziewczyna z kwiatami to część serii , tak samo zimowa uliczka. Lwy to też ogrom pracy wiec masz trudny wybór :-)
    Pozdrawiam serdecznie asia635

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uwielbiam duże gabaryty, może też trochę z lenistwa, bo jak zaczynam coś dużego to na około rok mam spokój :) Dzięki za informacje, że ta kobieta to część serii, bo nie wiedziałam. Myślę, że wszystkie tak bardzo mi się podobają, że z czasem zrobię je wszystkie. Czasami się boję, że zabraknie mi kiedyś życia, żeby wyhaftować wszystko, co mi się podoba :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Jestem pod OGROMNYM wrażeniem. Mi najbardziej podoba się skrzypaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm, na razie wybór jest prosty, zdecydowanie wygrywa Skrzypaczka :) Dzięki za podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obraz cudooooooooooowny.
    Skrzypaczka jest piękna ale wybór należy do Ciebie. Ta dziewczyna Dimensions też ma cos w sobie.
    mula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obraz Ci się podoba, czasami tak ciężko jest wybierać... pozdrawiam

      Usuń
  11. Piękny obraz.skrzypaczka numer 1.dama numer2.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo i ile pracy w nie włożone.
    Dla mnie SKRZYPACZKA zdecydowanie.
    Ja też czasem myślę, że czasu mi nie starczy na wyhaftowanie tylu pięknych obrazów.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna praca, wiem ile cie to kosztuje bo moja mama tez ma takie hobby; trzeba byc dokładnym i poswiecic mnostwo czasu; piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity obraz! Coś wspaniałego poprostu. Smam haftuję ale TAKIEJ pracy się jeszcze nie podjęłam. Jak długo haftowałaś DZIECI?

    Jeśli chodzi o moje preferencje to jak pozostali:
    1. "Mała Skrzypaczka"
    2. "Dama".
    Powodzenia podczas kolejnych produkcji.
    Promyki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No haftowałam prawie 15 miesięcy, ale było to dość intensywne, niemalże codziennie.
      Prawie wszyscy wybrali Skrzypaczkę, chyba musi coś w niej być magicznego, pozdrawiam

      Usuń

  15. Zdecydowanie "Skrzypaczka" i "Dama z bukietem" ( mój ulubiony obraz).
    Wyhaftowany obraz "Dzieci" jest piękny, Evlin gratuluję !!!
    Życzę satysfakcji z haftowania pięknych "dzieł".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  16. OBRAZ "DZIECI" JEST PIĘKNY - GRATULUJĘ WYBORU !
    MOGĘ PRZESŁAĆ WZORY GOLDEN KITE - TYLKO PODAJ SWÓJ e-mail.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, przyjumuję wszystkie wzory mail zdrowiejlepiejmocniej@gmail.com Z góry wielkie dzięki

      Usuń

  17. zostały wysłane 3 e-maile,
    1 jest MAILER-DAEMON, czy wysyłać kolejne ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa odebrałam, śliczne wzory, jeśli to nie kłopot to proszę przesłać, nigdy nie wiadomo co nam się w przyszłości przyda :-)

    OdpowiedzUsuń

  19. WIELKIE DZIĘKI ZA LINK DO SKLEPU HAFTOWANA GALERIA. JEST TAM DUŻY WYBÓR CIEKAWYCH WZORÓW DO HAFTOWANIA - Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. I just cοuldn't leave your web site prior to suggesting that I really loved the standard info a person supply on your visitors? Is going to be again continuously in order to check up on new posts

    My homepage: jak oczyścić organizm z toksyn

    OdpowiedzUsuń
  21. Тhis poѕt is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Also visit my weblog narzuty

    OdpowiedzUsuń