wtorek, 22 stycznia 2013

10.000 wejść! Dziękuję!

Nastąpiło to o wiele szybciej niż myślałam, wczoraj na blogu wyświetliła się magiczna liczba 10.000 wejść. Dziękuję Wam, że zaglądacie, komentujecie, lubicie i dołączacie do grona fitnessowo zakręconych. 

Dajecie mi motywację i siłę do działania, bez Waszego wsparcia pewnie już dawno przestałbym ćwiczyć, wróciłabym do punktu wyjścia, czyli dalszego użalania się nad zbędnymi kilogramami. Jak wiecie do walki nad sobą zmotywowała mnie EWA CHODAKOWSKA oraz jej niesamowite programy treningowe, za co jej także serdecznie dziękuję. 



Nie spodziewałam się także tak dużego zainteresowania moją pasją - haftem krzyżykowym. Bardzo mnie cieszy, że nie tylko haftomaniaczki zaglądają i komentują moje poczynania w tej dziedzinie. Fajnie jest czytać, że ktoś pierwszy raz na oczy widzi wyhaftowany obraz i jest to niesamowite!


W mailach bardzo często pytacie mnie jak ćwiczyć, jak wytrwać w treningach, a także jak się odżywiać? Staram się jak najszybciej odpowiadać na te wiadomości i wiem, że wielu z Was już pomogłam. Postaram się także bardziej szczegółowo zamieszczać na blogu przykładowe jadłospisy, inspirujące i łatwe w przygotowaniu potrawy, smakowite zdjęcia. Jednak tak jak piszę w mailach czasami trochę to trwa zanim jakiś przepis tu się znajdzie, ponieważ zależy mi na zdjęciach własnoręcznie zrobionych, żeby ukazywały danie realistycznie.

Także niedługo pojawi recenzją najnowszej płyty Ewy, wydanej już bez magazynu Shape, nie mogę się doczekać swojej przesyłki, chyba zaraz po jej otrzymaniu wskoczę w dres i wezmę się do roboty!

I jeszcze jedna ważna informacja z wczoraj. Znamy wstępny termin grupowego treningu na STADIONIE NARODOWYM ! Ewa tak oto pisze:

Wstępnie 18.05 ♥ TRENING GRUPOWY NA NARODOWYM!!!
Bijemy rekord Guinessa :) CO WY NA TO????
Własnie wróciłam ze spotkania..widziałam ogien entuzjazmu w oczas organizatorów imprezy !!! Nie ma rzeczy niemożliwych!!! Jeszcze dwa tygodnie temu,ten pomysł był jedynie marzenim kłębiacym sie w tyle głowy :)
Zamiast marzyć,trzeba działać!!! :)))

Kto jest ze mną reka w góre !!!!!

Na razie przyłaczyło się 22tys osob..
licze na 100tys z czego 50tys realnie się pojawi :)
Prosze zapraszajcie sie nawzajem!!!
Twórzcie grupy w swoich miastach i przyjezdzajcie razem!! Warszawa nie jest tak daleko ♥
TAKA OKAZJA MOŻE SIĘ JUŻ NIGDY NIE POWTÓRZYC :) !!!
FRUUUUUWAM!!!!

źródło: http://www.facebook.com/chodakowskaewa



Jeszcze raz dziękuję za sympatię jaką darzycie bloga! To bardzo miłe i motywujące. Działamy dalej - ćwiczymy, odżywiamy się zdrowo i dbamy o ciało!


 



2 komentarze: