piątek, 11 stycznia 2013

Ewa Chodakowska na stadionie narodowym!

 

Moi Drodzy, Ewa Chodakowska utworzyła kolejne wspaniałe wydarzenie, a mianowicie wspólny trening na STADIONIE NARODOWYM. Stanę na głowie, ale muszę tam pojechać. Mam ponad 400km i stałą pracę, ale jakoś to sobie poukładam, zabiorę siostrę, a następnie wstawię tutaj mnóstwo zdjęć i zdam relację. Zapiszcie się i Wy, Ewa czeka na 50 tys. osób. Spotkajmy się na Narodowym.











Kopiuje słowa Ewy Chodakowskiej z oficjalnego funpage-a na Facebook-u i wstawiam tutaj, żebyście nie przegapili!
 
SPOTYKAMY SIĘ W MAJU!!! ♥ NIESTETY NIE MOGĘ COFNĄĆ DATY WYDARZENIA ..

WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ TUTAJ :
NA MOJEJ STRONIE http://www.facebook.com/chodakowskaewa
znajdziesz programy treningowe,przykładowy jadłospis,motywację,odpowiedzi na pytania i dużo wsparcia od wyjątkowych osób ♥

Od ponad roku wspieram i motywuje wszystkie osoby,które zgłaszają swoja chęć podjęcia wyzwania :) W albumie z efektami,znajdziesz rezultaty moich treningów :)

PRZEKONAJ SIĘ!!! AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA OKAŻE SIĘ PRZYJEMNOŚCIĄ,
TWOJE CIAŁO WYNAGRODZI CAŁY TRUD,A SAMOPOCZUCIE ZASKOCZY CIĘ SZALEŃSTWEM ENDORFINOWYM JUŻ PO PIERWSZYM TRENINGU ♥

Przyłacz się,zaproś swoich znajomych i podziel się aktywną pasją ♥

Kiedys postanowiłam podzielić sie moim szczęsciem z Tobą..
Jesli poznałas czym jest eksplozja potreningowej energii,przyłącz się!!

Jeśli dopiero zaczynasz,nie stój biernie :) !!!!


W MAJU TRENING DLA WSZYSTKICH NA STADONIE NARODOWYM ♥
NIE MOŻE CIĘ ZABRAKNĄĆ!!!! :)


 I jeszcze jeden najnowszy wpis Ewy:

 Jeszcze mięsiąc temu rzuciłam do swojego Puzla :
-Trening dla wszystkich na Stadionie Narodowym jest moim marzeniem!!!
On rzuca mi spojrzenie mocno stąpające po ziemi i mówi :
-Kochanie :) czy zdajesz sobie sprawę z tego,jak wygląda organizacja takiej imprezy ? :) A tak poza tym,od kiedy to jest Twoim marzeniem? :)
-Od wczoraj-odpowiadam w poskokach-e tam... jeszcze sam zobaczysz!!!!

Stałam sie utrapieniem wszystkich wokoło i "męczyłam" swoim nowym pomysłem :)

Dziś dostaję telefon!!!! :)))

-Ewka,właśnie rozmawiałam o Tobie z organizatorem targów książki, które odbędą się na Narodowym w Warszawie....... -ZAMARŁAM NA MOMENT- ...
-Kiedy? - zapiszczałam :)
-W maju!!! Jest wstępnie zainteresowany POŁĄCZENIEM EVENTÓW !!!!!!

EKSPLODOWAŁAM!!!!! :) ♥ :) ♥ :) ♥ :) !!!!!!!!!

Dlatego wrzucam ponownie :)
Przyłączcie się i zaproście znajomych !!!!!
CZEKAM NA 50TYŚ OSÓB!!! :)))))

BEZ ZAPISÓW,WSTĘP WOLNY,UŚMIECH OBOWIĄZKOWY!!!!

Trening na krzesłach !!!! :))))

Już wszystko widzę oczami wyobrażni !!!!!!!!
TEN ROK JEST NASZ ♥

http://www.facebook.com/events/230916677042528/


Zapisujcie się, dla mnie już samo zobaczenie Ewy na żywo będzie dużą motywacją i radością. Mam nadzieję, że kiedy będzie wyznaczony konkretny termin nic mi nie przeszkodzi w podboju stolicy.  Przyjadę i poćwiczę na samym środku stadionu.

11 komentarzy:

  1. Ja na pewno tam będę. :) Moze to będzie równie dobra okazja do spotkania blogerek i cwiczen w jednym rzędzie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno fajnie byłoby się poznać, porozmawiać i zobaczyć na własne oczy efekty wszystkich blogowiczek :) Jan najbardziej popieram i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Sądzę, że wydarzenie warte przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł Ewy, mnóstwo osób wspólnie ćwiczących, to jest to ! Chciała bym tam być, ale mam sporo km do przebycia. Co prawda trochę mniej niż Ty, ale mimo to nie wiem czy dam rade.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę, mam nadzieję że Ewa szybko poda konkretny termin, bo wiadomo trzeba załatwić sobie hotel, transport, urlop itp. pozdrawiam

      Usuń
  5. Cześć:)

    Nominuję Cię do Libster Award :)

    mam nadzieje, że udzielenie odpowiedzi na moje pytania sprawi Ci radość:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak można się zapisac Dziewczynki????

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, Ewa utworzyła wydarzenie na facebook-u, znajdziesz je tutaj: http://www.facebook.com/events/230916677042528/ wystarczy kliknąć "Wezmę udział" i w maju zjawić się na Narodowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń