piątek, 11 stycznia 2013

Darmowe kosmetyki od ShinyBox



Jeśli jeszcze nie słyszeliście o pudełkach wypełnionych kosmetykami znanych marek to szczerze polecam. Ja dostałam pudełko grudniowe, część kosmetyków już zdążyłam wypróbować i na prawdę, jeśli macie możliwość dostać je za darmo to warto. Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu http://shinybox.pl/?ref=1482732 i uzbierasz 100 Shiny Stars polecając serwis swoim koleżankom, lub wykonując jedną z akcji promocyjnych. Sprawdzajcie SPAM, bo często link do aktywacji konta właśnie tam ląduje.







Shinybox to pięknie zapakowane pudełko wypełnione produktami kosmetycznymi znanych i cenionych marek. Oprócz starannie dobranych kosmetyków, w każdym pudełku ShinyBox znajdziecie miły prezent dzięki któremu poczujecie się pięknie.


W pudełkach znajdują się produkty takich firm jak:



Wiem również, że w styczniowym pudełku będą aż 3 pełnowymiarowe produkty, a w nich najwyższej jakości kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu oraz profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów. 
Jeśli tylko uda mi się zdobyć te wymaganie 100 gwiazdek na pewno podzielę się recenzją.

1 komentarz:

  1. Mam "alternatywę" do shiny ; ) można zbierać punkty tak samo jak tam potem wymieniać na kosmetyki i inne. http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń