wtorek, 8 stycznia 2013

Nowa kolekcja sportowa w H&M

Uwielbiam sportowe ciuszki, czasami aż mi żal, że nie mogę pozwolić sobie na wszystkie nowości, które wchodzą. A oto świeżynka, czyli NOWA SPORTOWA KOLEKCJA FIRMY H&M. Same cudowności...


Zauroczyły mnie oba topy, ale ten kolorowy po prostu muszę mieć oraz długie czarne leginsy, które by mi się przydały na nordic walking. Ceny też przyzwoite.

Biustonosz sportowy 39,90 zł

Opis

Sportowy biustonosz z szybkoschnącego materiału funkcjonalnego z siateczką z tyłu. Elastyczny brzeg u dołu, tył sportowy. W całości z podszewką. Średnio podtrzymujący.

Szczegóły

91% poliester, 9% elastan. Prać w pralce w temp. 40°

Legginsy sportowe 129,90 zł

Opis

Podtrzymujące legginsy o ergonomicznym kroju z grubego, elastycznego materiału funkcjonalnego. Jest to materiał oddychający i szybkoschnący. Szeroka elastyczna talia z krytym sznurkiem, z tyłu praktyczna kieszonka na klucz z suwakiem. Z boku odblaskowy pasek. W zgięciach kolan panele z siateczki zapewniające wentylację. Odblaskowe paski i suwaki z tyłu u dołu nogawek.










Koszulka sportowa 39,90 zł

Opis

Podkreślająca figurę koszulka sportowa z szybkoschnącego materiału funkcjonalnego. Tył sportowy racer back.







Funkcjonalna kurtka 129,90 zł

Opis

Podkreślająca figurę kurtka z szybkoschnącego materiału funkcjonalnego. Z przodu suwak i kieszenie na suwak. Otwory na kciuk przy zakończeniu rękawów. Paski odblaskowe z przodu, z tyłu i na rękawach.

Szczegóły

Szybkoschnący, Odblaskowe detale, 12% elastan, 88% poliester. Prać w pralce w temp. 40°




Koszulka sportowa 59,90 zł

Opis

Sportowa koszulka z dżerseju z fakturką. Szybkoschnący materiał funkcjonalny. Tył sportowy racer back i elastyczny brzeg u dołu.

Szczegóły

9% elastan, 91% poliester. Prać w pralce w temp. 40°











Strasznie podoba mi się ta kolekcja i na pewno coś sobie z niej wybiorę, a kolorowy top obowiązkowo. Uważam, że mając na sobie takie energetyczne kolory i miły, oddychający materiał, ćwiczenia stają się przyjemniejsze. Ja w Ewką ćwiczę w domu, ale i tak zakładam na siebie fajne ciuszki, bo tak lepiej się czuję i lepiej wyglądam. Polecam udać się do H&M.

6 komentarzy:

  1. Spodnie kupione : D Do biegania idealnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fajnie, ja dopiero jutro będę miała możliwość zajrzeć do galerii i szczerze mówiąc strasznie nastawiłam się na ten kolorowy top, ale jak mówisz, że spodnie fajne to może też się skuszę... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, top jest też świetny, ale akurat go nie widziałam a szkoda, bo cena niewygórowana

      Usuń
  3. Super ciuszki.ja mam duży biust więc taki biustonosz odpada.upss

    OdpowiedzUsuń
  4. oj bardzo podoba mi się ten zielony top ze ściągaczem, idealnie schowałby mój brzuszek i nie krępowałabym się chodzić na siłownię :)
    widzę, że też zaczynasz przygodę z blogowaniem. ja jestem na 4 dniu diety treningu na air walkerze. jutro ważenie, zobaczymy jak mi idzie!
    będę zaglądać, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, top świetny aczkolwiek nie widziałam go, jak byłam w sklepie, więc nie wiem jak prezentuje się na żywo. Przygodę z blogowaniem zaczęłam miesiąc temu, z odchudzaniem już dużo wcześniej... Trzymam kciuki za Twoje postępy w ćwiczeniach i dietę, bo tylko regularność daje pożądany efekt. I chodź na siłownie koniecznie! duży brzuch w końcu zrobi się mały i inni widząc Twoje efekty pozielenieją z zazdrości. Ubierzesz za jakiś czas nie zieloną bluzkę, a obcisły top - zobaczysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń