sobota, 26 stycznia 2013

Obiadowe inspiracje

W ostatnim czasie poprawiłam swoje odżywanie, staram się przynajmniej raz w tygodniu na obiad zjeść rybę i ciągle szukam pomysłów na jej ciekawe przyrządzenie. W inne dni jadam zdrowe zupy lub po prostu pierś z kurczaka. Aby nie było nudno urozmaicam swoje posiłki jak się da i nawet zaczyna mi się to podobać. Powoli przyzwyczajam się do myśli, że wieprzowina nie powinna gościć na moim talerzu. Czasami pozwolę sobie na chudy schab lub szynkę, ale póki co staram się świnek unikać.

Moja obiadowa dzisiejsza inspiracja to szybki łosoś z fasolką szparagową


Składniki:

150g fileta z łososia
fasolka szparagowa Hortex
łyżka oliwy z oliwek
sól
pieprz cytrynowy

Wykonanie zajmuje raptem 20 minut. Fasolkę gotujemy zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu bądź "na oko" tak jak ja to robię. Łososia obsypujemy przyprawami i smażymy na rozgrzanej patelni po 7 min. z każdej strony (czas smażenia w zależności od grubości kawałka ryby). Całość wykładamy na talerz, dodajemy surówkę przyniesioną przez tatę, szczypiorek do ozdoby i smacznego.

Nie jest to może wykwintne danie, jakie można oglądać na blogach kulinarnych, ale za to jest łatwe w przygotowaniu i szybkie. Nie potrzeba do niego wielkich zdolności kulinarnych a smakuje na prawdę bardzo dobrze.

Dzisiaj bardzo krótki wpis, ponieważ poświęciłam ten dzień na haftowanie oraz domowe SPA. Siedzę teraz z olejem kokosowym na włosach w czepku i ręczniku i pewnie gdyby nie to, że wszyscy domownicy są obecni nałożyłabym sobie maseczkę. Wolę ich jednak nie straszyć i tak patrzą ostatnio na mnie jak na kosmitę, kiedy 2 razy w tygodniu całe popołudnie i wieczór siedzę w turbanie z ręcznika. A jak Wy spędzacie weekend? Mam nadzieję, że mimo mrozu na dworze aktywnie. Ja już mam za sobą SKALPEL i czuję się znakomicie. Teraz tylko RELAKS.
 

5 komentarzy:

  1. ja dzisiaj też sobie robię domowe spa :) taki relaks każdemu się przyda :) a obiad pięknie podany i wygląda bardzo smakowicie :)


    pozdrawiam
    www.fitmaniaczka.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieprzowiny nigdy nie jadłam, więc to nie problem. Ale jeżeli chodzi o urozmaicanie posiłków, dodawanie nowości jestem absolutnie za! Sama właśnie się na to przestawiam ;)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo za zdrowe, pożywne danie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam na obiad takiego łososia:)) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń