środa, 27 lutego 2013

Marcowy Shape

źródło: http://www.facebook.com/ShapePolska
Dzisiaj rano jeszcze przed pracą, pobiegłam szybko do kiosku po nowy numer Shape z piękną Kasią Glinką na okładce. Tym razem magazyn ukazał się bez płyty DVD i jego cena to 7,90. Przejrzałam szybciutko całość i przeczytałam kilka artykułów, całą resztę ogarnę w ciągu najbliższych dni, bo nie lubię czytać gazety na szybko.

Nie wiem czy też tak macie, ale ja uwielbiam najpierw tylko oglądać gazetę, bez zagłębiania się w poszczególne treści. Po prostu ogarniam wzrokowo, czytam tytuły, podziwiam obrazki i zastanawiam się, co jest dla mnie ciekawego. 

W tym numerze najbardziej zaciekawiła mnie JILLIAN MICHAELS i jej 14 ćwiczeń dla każdego, prezentowanych w gazecie. Muszę przyznać, że mimo mojego zaangażowania w ćwiczenia Ewy Chodakowskiej, coraz bardziej rozważam przetestowanie innych ćwiczeń z innymi trenerami. Na pewno za jakiś czas chętnie zapoznam się bliżej z Jillian i jej programami, tym bardziej, że wiele dobrego o niej słyszałam i czytałam. Pewnie już dawno odpaliłabym jakieś jej ćwiczenia, gdyby nie to, że Ewa nie próżnuje i wydała w styczniu nową płytę, potem kilka filmików na You Tube i nawet tego nie nadążam porządnie przećwiczyć. Zaznaczę, że mam już 5 płyt z różnymi programami Ewy Chodakowskiej, dostępne są Szok treningi z PnŚ i jeszcze kanał You Tube. Także o nudzie nie ma mowy, praktycznie przez 7 dni w tygodniu można ćwiczyć coś nowego.

W marcowym wydaniu Shape również nie zabrakło Ewy Chodakowskiej, zauważyć można ją nawet w dwóch miejscach w gazecie. Trenuje z Katarzyną Glinką Gotowa na wiosnę, gdzie wspólnie pokazują 4 ćwiczenia modelujące ciało. 











Na kolejnych stronach Ewa promuje bieganie i zachęca do rozpoczęcia SEZONU NA JOGGING. Przy okazji reklamuje najnowszą kolekcję biegową firmy Adidas, z której przypadły mi do gustu szczególnie buty. Choć i tak wolę energiczne kolory Nike. 
W tej części Ewa prezentuje 7 ćwiczeń, które mają pobudzić i rozruszać nasze ciało przed bieganiem.






Na uwagę w tym miesiącu zasługuje także dział KUCHNIA, gdzie oko przykuwają apetyczne zdjęcia ciasteczek i deserów.  Czekolada, owoce, ciasteczka owsiane... mniem, aż chciały się coś ugotować.

Jeśli jeszcze nie macie tego numeru, gorąco zachęcam. U mnie w kiosku leży sporo egzemplarzy, więc pewnie z dostępnością nie będzie kłopotu.
 


 


8 komentarzy:

  1. ja pobiegnę kupić po pracy :) i mam tak samo jak Ty - zaczynam od kartkowania gazety, przeglądania tytułów, obrazków, dotykania śliskich stron ;) Za czytanie biorę się dopiero jak mam chwilę spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi najfajniejsza jest ta ciekawość, co tam ukaże się na następnej stronie...

      Usuń
  2. Chętnie od razu pobiegłabym do kiosku, ale od kilku dni walczę z uporczywym przeziębieniem :( Pozostaje mi tylko czekanie, a do osób cierpliwych nie należę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poprosić życzliwą sąsiadkę lub sąsiada (jeszcze lepiej) :)

      Usuń
  3. o nie wiedziałam, że już wyszedł ten Shape;) chyba go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi właśnie tak średnio przypadł do gustu ten numer :) ciekawe ćwiczenia są z Jillian Michaels, przepisy z diety fit i artykuł mięso na zdrowie ale reszta...mam mieszane odczucia, zwłaszcza że są artykuły "psycho" o związkach itp a wolałabym coś o sporcie, zdrowych przekąskach itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w każdym numerze jest Psyche, ale czasami czytam te teksty, chociaż przyznam szczerze, że albo robię to n samym końcu, albo w ogóle do nich nie wracam :)

      Usuń