wtorek, 26 lutego 2013

Marwitki - idealna przekąska

źródło: www.marwit.pl

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim wielkim, zdrowym odkryciem, czyli pysznymi marchewkami z firmy MARWIT, zwanymi MARWITKAMI.

Odkryłam je przez przypadek w bardzo znanej sieci sklepów i postanowiłam wypróbować. Marchewki okazały się strzałem w dziesiątkę, są pyszne, chrupiące i soczyste. Niestety zwykła marchew dostępna w obecnej porze w sklepach jest już lekko stara i nie smakuje tak dobrze.
Nie wspomnę już o tym, że są one świetnie zapakowane, akurat na jeden raz i obrane oraz umyte. Tak na prawdę wystarczy wrzucić do torebki i już zawsze mieć swoją lekką przekąskę przy sobie. Już nie ma wykrętów, żeby zjeżdżać z drogi po niezdrowe hot-dogi :)


Skład bardzo prosty, zero chemii: umyta, obrana, surowa marchew.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA 100g MARWITEK
Wartość energetyczna 176 kJ / 41 kcal
Białko 1,0 g
Węglowodany 8,9 g
Tłuszcz 0,2 g

Masa netto to 150g, produkt najlepiej przechowywać w lodówce, jednak ze mną niejednokrotnie przejeździły po kilka godzin w torbie i nic nie straciły ze swoich wartości, opakowanie jest szczelnie zamknięte.





















Warzywa, w tym marchewkę powinniśmy jeść jak najczęściej, chroni nas ona przed tyciem, nadciśnienieniem, chorobami serca czy nowotworami. Ma dużo odżywczych witamin, wysmuklającego błonnika i działających przeciwstarzeniowo przeciwutleniaczy. Są najmniej kaloryczne ze wszystkich składników pokarmowych, które jemy. Najzdrowsze są całe, jak najmniej przetworzone warzywa, im bardziej rozdrobnione i rozgotowane, tym więcej składników odżywczych tracą. 
Marchew to także karoten, korzystnie wpływający na wygląd naszej skóry i wzrok. Zawiera mnóstwo witamin: A, B, C, E, K i PP, a także wapń, żelazo, miedź oraz fosfor.
Także wrzucajcie swoje zdrowe przekąski do plecaków i toreb a już nigdy głód nie skusi Was do sięgnięcia po niezdrowe słodycze czy jedzenie typu fast-food.

8 komentarzy:

  1. Co to teraz nie wymyślą... Te leniuchy mają za dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie trzeba skrobać, obierać, myć... idealne dla mnie

      Usuń
  2. Chyba będę musiała poszukać ich w pobliskim sklepie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, rozpoczynam publikacje na nowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można dostać w Biedronce :) pychotka ja już się zajadałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna się nimi zajadam! Idealna przekąska na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. są dobre, ale dość drogie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, zwykłą marchewkę można dostać kilka razy taniej. Ja kupuję po 2,99 ale widziałam też je za ponad 4zł i to już faktycznie lekka przesada...

      Usuń