niedziela, 24 lutego 2013

Pierwszy haftowany śliniak :)

Jakiś czas temu PASMANTERIA INTERNETOWA HAFTIX w ramach współpracy przesłała mi śliczny, miętowy śliniak do wyhaftowania. Muszę przyznać, że był to pierwszy mój haft tego typu, czyli w formie użytkowej. Mam nadzieję, że jakieś dziecko się ucieszy, a sam haft szybko się nie zniszczy. W sumie nigdy nie wiadomo, co na taki śliniak może kapnąć. Sama nie mam dzieci, więc nie mam doświadczenia z trudnymi plamami. 





























Samo haftowanie było bardzo przyjemne, Aidowa wstawka jest takiej wielkości, że praktycznie mieści się na niej każdy wzór. Sam śliniak jest bardzo mięciutki i przyjemny w dotyku. Całe wyszywanie trwało dwa wieczory i było bardzo proste, myślę, że to idealny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego. Tego na pewno nie da się kupić w sklepie.
Ja wybrałam kolor miętowy śliniaka, ponieważ nie wiem jeszcze komu go podaruje (a może zostawię dla siebie na przyszłość). Ten odcień jest uniwersalny i będzie pasował zarówno dziewczynce jak i chłopcu.
W PASMANTERII HAFTIX wybór kolorystyczny jest spory i na pewno można znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.





































Jak Wam się podoba mój haft użytkowy, myślicie że szybko się poplami i zniszczy w praniu?
Zapraszam do dołączenie na fun page'a zdrowiej, lepiej, mocniej... na facebook-u

1 komentarz:

  1. Ale fajne nigdy nie widziałam takiego śliniaczka super pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń