czwartek, 14 lutego 2013

Kolejne fitnessowe akcesoria w LIDL

Dzisiaj przy okazji porannych zakupów natknęłam się na kilka fajnych gadżetów w Lidlu. Okazało się, że market znowu dba o naszą formę i zachęca do kupna treningowych akcesoriów, odzieży i dodatków. To już druga taka akcja w tym roku, więc pewnie jest spore zainteresowanie takim asortymentem. I wcale mnie to nie dziwi, bo ubrania są funkcyjne, mają ładne kolory i pewnie przyjemnie będzie się w nich ćwiczyć.

Ja zakupiłam sobie pas neoprenowy, już dawno chodził mi po głowie ten pomysł, a że się dzisiaj na niego natknęłam, to nie mogłam przejść obojętnie.

Zasadnicze pytanie brzmi czy taki pas działa? Kiedyś, gdy chodziłam na siłownię, zakładałam coś podobnego i biegałam na bieżni, strasznie się pociłam na brzuchu i szybko zrezygnowałam z tego pomysłu, bo nie wyglądało to estetycznie. Zdążyłam jedynie zauważyć, że mój brzuch, a ściślej mówiąc skóra stała się gładka i może ciut jędrniejsza. Nie udowodniono nigdy, że pas ten pomaga w spalaniu tłuszczu, ja raczej sądzę, że wspomaga on tylko wydalaniu wody i mikroelementów z organizmu. Słyszałam też opinie wielu dziewczyn, że im strasznie pomógł i wyszczuplił talię, tylko czy nie jest to przypadkiem efekt Placebo?

Mimo mojego sceptycyzmu kupiłam pas i zamierzam spróbować w nim ćwiczyć. Moją najbardziej problematyczną strefą jest brzuch i chwytam się każdego sposobu, aby pomóc mu spalić chociaż odrobinę więcej tłuszczu. Będę najpierw smarować brzuch kremem wyszczuplającym, potem zakładać pas i dopiero do ćwiczeń. Jeśli nie pomoże na mój tłuszczyk to przynajmniej wygładzi i ujędrni mi skórę i na pewno nie zaszkodzi.

Skusiłam się także na stanik sportowy w kolorze niebieskim. Na co dzień używam kultowego Nike, ale jeden więcej nie zaszkodzi. 




 
Na pierwszy rzut oka jest on cieńszy i delikatniejszy niż top Nike, ale ma fajne strefy wentylacyjne. Obawiam się tylko, że może niedostatecznie podtrzymywać mój biust, ale to okaże się już wieczorem, bo zamierzam go od razu wypróbować. Jego budowa jest standardowa, bardziej przypomina top niż stanik i na pewno dla dziewczyn o większym biuście nie będzie odpowiedni (według mnie jest mało podtrzymujący). Ma za to fajne kolory, jest przewiewny i dostępny w kilku rozmiarach. Jeśli okaże się zbyt mało amortyzujący dla mojego biustu to będę go używać pod bluzki z wbudowanymi topami - będę mieć podwójne podtrzymanie :)


W sklepie dostępne są także bluzki sportowe, spodnie sportowe oraz kilka gadżetów do ćwiczeń: ławeczka, drążek, kołyska do ćwiczeń mięśni brzucha, poduszka balansująca itp.




 
Jeśli macie ochotę odświeżenie sportowej kolekcji to szybciutko do LIDLA.


11 komentarzy:

  1. Ja tym razem odpuściłam Lidla. Te staniki wyglądają dość solidnie - możesz napisać jak leżą? Ja pewnie nie znalazłabym nic dla siebie przy standardowej rozmiarówce s-m-l :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wg mnie jest bardzo cienki, z ledwością podtrzymuje moją miseczkę B/C, zdecydowanie wolę mój top Nike, biust skacze mi w nim podczas ćwiczeń

      Usuń
    2. Bez przymiarki i tak bym się nie zdecydowała

      Usuń
  2. Zastanawialam sie nad stanikiem, ale bez mierzenia to kupowanie w ciemno :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, trochę ryzyko, chyba że ktoś wpasowuje się w standardową wymiarówkę i ma super oko. Wiem, że kiedyś pozwolono mi zmierzyć w domu jakąś bluzkę i ewentualnie zamienić na inny rozmiar, ale nie wiem czy to tak zawsze można... ze stanikiem to może być już kłopot.

      Usuń
  3. w jakiej cenie jest ten stanik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ogromne za opinię - ktoś na innym blogu polecał, ale ja mam spory biust, prawie miseczka E. Szukałam opinii w Internecie, ale puchy... W końcu trafiłam do Ciebie. Przekonałaś mnie, że jednak szkoda kasy. :-) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E to piękny rozmiar, ale na pewno nie utrzyma go odpowiednio stanik-top z Lidla, polecam Panache Sport, oni mają idealne staniki dla sporych biustów, jednak nie najtańsze, ale myślę że i tak warto. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Samemu także myślę o kupnie jakieś taniej i dobrej ławki do ćwiczeń. Nie wiem tylko czy brać taką z dodatkowymi hantlami, gumami do rozciągania czy nawet stojakom na sztangę. Dlatego mam pytanie czy taka będzie coś warta http://www.open-youweb.com/lawka-do-brzuszkow-olympics-sport-opinia/ czy nada się on do ćwiczeń w domu, a może lepiej kupić coś lepszego. Jeśli ktoś się orientuje to proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń