piątek, 14 grudnia 2012

Trzeci z serii już się robi!

No może aż tak sam to on się nie robi, ale powoli, powoli i 3 obraz firmy Lanarte zaczyna nabierać kształtu.



Producent podaje, że haft będzie miał wymiary 39cm na 49cm, mój będzie trochę mniejszy, ponieważ szyję go na bardzo drobnej kanwie (przynajmniej jak dla mnie), 80ct, czyli 80oczek na 10cm. Kanwa kupiona na sztuki, kawałek 35cm na 42cm kosztował mnie 8,39zł, wg mnie niedużo i zamówiłam go w pasmanterii internetowej, oto odnośnik: http://www.epasmanteria.pl/pl/aida-20-ct-zweigart/1318-aida-20-ct-zweigart-aida-20-ct-35x42-cm-kolor-100-bialy.html  
Postanowiłam, zaczynając od tego obrazka liczyć całkowity koszt wyhaftowania danego dzieła. Będę uwzględniała koszt:
  • kanwy (jeśli będzie ona odcinana z kilkumetrowych kawałków, które zazwyczaj kupuje, to postaram się to obliczyć matematycznie jak najdokładniej);
  • muliny (oczywiście często wykorzystuje swoje zapasy, ale umówmy się, że nici będę liczyć tak jakbym każdy kolor musiała kupić);
  • wzoru (o ile będę za niego płacić, bo ten np. zdobyłam dzięki uprzejmości jednej z Was kochane hafciarki);
  • igły (i to też będzie dość względne, bo wiadomo, że często nie trzeba wymieniać igły po każdym, wyszytym obrazku)
  • oprawy (oczywiście wg cennika mojego "oprawcy", który jest genialny, wyobraźcie sobie, że on jak patrzy na mój kolejny obraz, to już wie jaki kolor będzie wydobywał inny. Naprawdę go podziwiam).
Wiadomo, że Ci bardziej szczegółowi zapytają a co z prądem? Rzeczami do organizacji szycia (organizatorami na muliny, pojemnikami)?, ale wydaje mi się, że aż tak dokładnie nie jestem w stanie tego policzyć, więc skupię się tylko na wymienionych rzeczach. Podsumowanie czasu pracy nad obrazem oraz kosztów z tym związanych zrobię dopiero po oprawieniu pracy. Mam nadzieję, że zainteresuje Was taki kosztorys, a niektórym pomoże w wycenie swoich prac.

A tak dla przypomnienia dodaję dwa już wyhaftowane obrazy Lanarte:

Haftowany od 05.08.2012 – 12.09.2012

Haftowany od 13.09.2012 – 26.11.2012

Mi w nich najbardziej podoba się ta subtelność, delikatne kolory i motyw zwierząt. Dlatego właśnie zapragnęłam mieć wszystkie trzy, by w sypialni był pies, kot i koń.

1 komentarz:

  1. Serwis ogłoszeniowy Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom pozwala dodać ogłoszenia za darmo do rozmaitych kategorii tematycznych. Jest ich tak wiele, że znalezienie swojej kategorii nie jest trudne. W portalu Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom możemy znaleźć interesujące ogłoszenia z miasta Radom i powiatu Radomskiego. Za pomocą filtrów wyszukiwania można przeszukiwać serwis Radom Lokalne także po miejscowości np: Iłża, Pionki czy Radom. Dodawanie ogłoszeń nie powinno stanowić problemu, jest proste i nawet laik da radę sobie z umieszczeniem ogłoszenia drobnego w naszym serwisie ogłoszeniowym. Darmowe ogłoszenia Radom Lokalne to dobra i wydajna reklama swoich produktów i usług oraz firm z Radomia. Darmowe ogłoszenia Radom Lokalne czekają na Ciebie, wejdź i sprawdź.

    OdpowiedzUsuń