piątek, 28 grudnia 2012

Styczniowy Shape



W końcu po całym dniu w pracy dorwałam w swoje łapki najnowszy numer Shape, przejrzałam pobieżnie i już znalazłam kilka rzeczy, które na pewno zainteresują fanki Ewy Chodakowskiej, czyli także i mnie. 


Z okładki bije zdjęcie Aleksandry Szwed, a w środku możemy przeczytać obszerny wywiad z gwiazdą miesiąca. Jednak co najważniejsze już na następnej stronie możemy oglądać Ewę Chodakowską, która pokazuje kilka ćwiczeń z udziałem Oli. Tytuł brzmi Ale Szok! i jak się domyślacie pokazane ćwiczenia w większość znane są z Szok treningów emitowanych w Pytaniu na Śniadanie. Specjalnie dla Was zrobiłam fotki, żebyście nie zrywały się od razu do kiosku.








Kolejną ciekawą informacją jest zapowiedź lutowego numeru Shape, gdzie będziemy mogli kupić gazetę z brakującą płytą Ewy Chodakowskiej. To rewelacyjna informacja dla tych dziewczyn, które nie mają poprzednich płyt a bardzo chciałyby ćwiczyć Skalpel, Killer, Turbo i Trening z Gwiazdami. Zastanawiam się tylko czy będzie też opcja kupienia gazety w ogóle bez płyty ( bo ja mam wszystkie 4).

A więc zachęcam do spaceru do kiosku. Miłej lektury!

5 komentarzy:

  1. Dzięki za informację! Brakuje mi skalpela i killera do szczęścia, dlatego bardzo się cieszę na lutowe wydanie Shape'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lepszej okazji do uzupełnienia zapasów pewnie nie będzie. Widziałam oferty na allegro, gdzie ceny Skalpela to nawet 50zł. Wielkie przegięcie, mam nadzieję że dziewczyny nie nabiorą się na takich sprzedawców - wyzyskiwaczy i kupią Shape'a w lutym ze swoją brakującą płytką. Pozdrawiam

      Usuń
  2. A czy jest znana cena gazety z płytą?? Z góry dziękuję za odp:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednie płyty z gazetą kosztowały 12,90 Podejrzewam, że i tym razem będzie taka cena, pozdrawiam

      Usuń
  3. Cena płyty z gazetą 9.90 zł od 31.01.2013

    OdpowiedzUsuń