poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Okładka najnowszej płyty Ewy Chodakowskiej i Shape

W ostatnim numerze magazynu Shape pojawiła się zapowiedź, że wraz z majowym wydaniem gazety pojawi się nowa płyta z treningiem Ewy Chodakowskiej.
Wszyscy zaczęli spekulować czy będzie to tylko powtórne wydanie starych programów czy coś zupełnie nowego. Okazało się, że będzie to nowy trening o tytule TOTAL FITNESS.

SHAPE zaprezentował dzisiaj okładkę:

źródło: fun page magazynu Shape na facebook;u

Tytuł za wiele Nam nie mówi: METAMORFOZA W 4 TYGODNIE; TOTAL FITNESS, EKSTRA FIRGURA. Pod spodem mały dopisek, że będzie to trening wyszczuplający i redukujący cellulit. Pewnie gazeta pojawi się w kioskach pod koniec miesiąca i znowu wszyscy będą na nią polować. Mam nadzieję, że tym razem nakładu dla nikogo nie zabraknie.

A już 26 kwietnia na polski rynek wchodzi długo oczekiwany Women's Health także wiosna zapowiada się interesująco, na pewno kobiety będą miały co czytać i skąd czerpać nowe inspiracje. Ja jestem bardzo ciekawa nowego magazynu, myślę że będzie on sporą konkurencją dla Shape i na pewno będę go czytać regularnie.

5 komentarzy:

  1. a kiedy wychodzi shape? w jakie dni miesiaca? :D ja chetnie kupie bo nie doczekam się aż pojawi sie yt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zazwyczaj koło 28 - 30 każdego miesiąca :) zależy jak im się uda

      Usuń
  2. napewno ja zakupie :) lubie cwiczyc z plytami Ewy. Im wiecej tym lepiej, gdyz mozna sobie te treningi kombinowac, i cwiczenia nam sie nie nudza. Raz mam ochote na turbo, raz na szok trening, czasami ejstem zmeczona to robie tylko skalpel, a czasami mam duzo energii i porywam sie na killera. Juz nie moge sie doczekac nowej plyty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie te plyte baaaaaardzo ale to bardzo. Odpalam ja ostanio dosyc czesto. Latem zrezygnowalam z Killera.

    OdpowiedzUsuń