wtorek, 9 kwietnia 2013

Nowe modele NIKE - coś pięknego

Żeby wiosna nie była nudna, a nasze portfele nie były tak pełne firma NIKE wypuściła kolejne modele butów do biegania, które już mnie zachwyciły. Ja nie wiem jak oni to robią, ale ich buty są nie tylko super wygodne ale i piękne. Aż chce się biegać...

No i te reklamy... rewelacyjne z pomysłem i humorem, sami zobaczcie



Prezentowany model to NIKE FREE RUN 5.0 w Polsce miał premierę chyba 5 kwietnia. Nie wiem jak ta firma to robi, ale ich każdy kolejny wypust jest bardziej udany i choć mam kilka par butów sportowych już marzę o Free run 5.0 lub o jeszcze ładniejszych Flyknit Lunar 1+.




Flyknit Lunar1+ są bardzo kobiece i mają świetne kolory, jak dla mnie numerem jeden jest wersja szara z różowymi sznurówkami. Ich wielkim atutem jest budowa, but spleciony jest z jednej nitki, nie ma niepotrzebnych szwów, które mogłyby uciskać stopę.
Choć bardzo mało biegam, powiedziałabym wręcz, że tylko sporadycznie, to jak widzę takie modele to najchętniej od razu przebiegłabym maraton hihi :)


Chyba ich jedynym minusem jest cena :) Prawie 600zł
Który kolor podoba Wam się najbardziej?

źródło: Nike Running Poland/ profil na facebook-u          











6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorowe buty, aż chce się ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szaro-różowe naprawdę najlepsze! niepotrzebnie wchodziłam na post bo już chcę te buty a dopiero co sprawiłam sobie nową parę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi widzę że kupujesz tak jak ja - oczami :) nienawidzę zastanawiać się czy to praktyczne, potrzebne, czy będzie mi pasować do reszty. Jest ładne, więc muszę to mieć :)

      Usuń
  3. śliczne są - szczególnie różowe i turkusowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne :) Niestety moim zdaniem 600 zł to trochę dużo jak za buty sportowe :/

    OdpowiedzUsuń