środa, 17 kwietnia 2013

Obrazek komunijny od Ariadny

Jakiś czas temu od firmy ARIADNA, polskiego producenta nici i innych akcesoriów do szycia, dostałam do wyhaftowania pamiątkę komunijną. Przez miesiąc, kiedy tylko miałam okazję zaznać trochę światła dziennego, brałam igłę i nici i pracowałam. 

Efekt wyszedł następująco:


Brakuje jeszcze w środku dedykacji, ale niestety nie znam jeszcze daty oraz miejsca Komunii i z napisem muszę się wstrzymać.  Nie chciałabym żeby potem okazało się, że coś źle rozplanowałam i część życzeń nie wchodzi.
Na żywo pamiątka wygląda bardzo ciekawie, jest dość duża, trochę większa od kartki A4. Haftowało się ją przyjemnie i łatwo. Miała podmalowane tło, więc momentami trzeba było wytężać wzrok, żeby odróżnić wszystkie odcienie, ale przy dziennym świetle nie było z tym kłopotu.























Oryginalnie obraz powinien być wyszyty pół krzyżykami, jednak ja zrobiłam pełny krzyżyk, ponieważ tak cały haft wydaje się bogatszy i pełniejszy. Wszystkie swoje dzieła robię krzyżykowo, więc i w tym przypadku musiało tak być.

Zestaw do haftu "Malwina" firmy Ariadna można zakupić w ich sklepie internetowym <TUTAJ>.
Cena to 30zł, wielkość 24 x 30cm. Myślę, że to bardzo dobra oferta zważając na to, że w skład zestawu wchodzi kanwa z podmalowanym tłem oraz zestaw odpowiednio dobranych mulin.


4 komentarze: