sobota, 2 marca 2013

Miła niespodzianka

Wczoraj, na dobre rozpoczęcie weekendu, przywitała mnie w domu wielka paczka z miłymi niespodziankami. Raczej nie chwalę się współpracami, ale tym razem byłam tak pozytywnie zaskoczona, że postanowiłam poświęcić paczce osobny wpis.






oczywiście mój kot musiał skontrolować nowy karton pierwszy i ocenić czy będzie nadawał się do drapania. Jak już trochę się o niego poobcierał nadeszła kolej na mnie i mogłam obejrzeć zawartość.


Paczka okazała się przesyłką od firmy SANTE, która zapewniła mi zdrowe płatki, musli i inne swoje produkty na najbliższe miesiące. Bardzo się ucieszyłam, bo lubię eksperymentować w kuchni i używać nowych składników.


Byłam bardzo zaskoczona wielkością przesyłki oraz ilością produktów. Znalazły się w niej nie tylko produkty ogólnie znane, ale także nowości oraz soja i soczewica, z którą do tej pory miałam niewiele wspólnego. Już nawet mam pewien pomysł na wykorzystanie soczewicy, ale pochwalę się nim, dopiero jak coś ugotuję :)

Zaciekawiły mnie naklejki, które znalazły się na każdym opakowaniu. Okazało się, że firma Sante zorganizowała konkurs, w którym do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród, np. 3 wycieczki o wartości 7000zł. Wystarczy kupić produkt z promocyjną naklejką, wypełnić formularz na stronie internetowej i zachować paragon. Rejestrować naklejki można <TUTAJ>

Jak tylko przygotuję jakąś zdrową, w miarę dietetyczną potrawę to na pewno podzielę się przepisem. Na pierwszy ogień pójdzie musli, z którego upiekę zdrowe ciasteczka do kawki :) W sam raz na weekend.



6 komentarzy:

  1. Sante :) Uwielbiam ich Crunchy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO, jaka paczka, zazdroszczę, sama bym chciała taką dostać. Same pyszności... Do tego tylko mleczko albo jogurt naturalny i śniadanie gotowe. Najbardziej mi smakują te nowe Musli Lo, PYCHA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej ile tego jest. Nawet nie wiedzałem ,że jest tego aż tyle rodzajów.

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją dostałam;) te produkty są super;;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sante to świetna firma :) Też bym chciał taką paczkę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak potwierdzam, mają wiele ciekawych produktów, teraz będę próbować i gotować :) oczywiście same zdrowe rzeczy :)

      Usuń