piątek, 15 marca 2013

Książka Ewy Chodakowskiej - jeszcze 18 dni do premiery!

Jak doskonale wiecie, Ewa Chodakowska po udanej sprzedaży płyt DVD z ćwiczeniami, postanowiła napisać i wydać książkę, w której przekaże czytelniczkom kolejną dawkę motywacji i ćwiczeń. Trochę zwlekałam z zakupem tej pozycji, ale w końcu wczoraj postanowiłam ją nabyć i czekać na premierę. Przedsprzedaż ruszyła już jakiś czas temu i pewnie wiele z Was już wcześniej zdecydowała się na zakup, ale ja chciałaby mimo wszystko napisać co nieco o samej książce oraz o sposobie jej zakupu.

Jeśli przyjrzymy się dokładnie okładce zauważymy, że tak naprawdę autorów jest dwóch: Ewa Chodakowska oraz jej narzeczony Lefteris Kavoukis (ze słonecznej Grecji). Fotografie wykonała Olivia Konicka (przynajmniej gdzieś na fun page'u Ewy mignęła mi taka informacja).

Wstęp do książki napisała Marzena Rogalska, prowadząca program Pytanie na Śniadanie na antenie TVP2.


Kilka faktów:
  • przedsprzedaż ruszyła w Dzień Kobiet - 8 marca
  • książka dostępna będzie w salonach Empik w całej Polsce od 3 kwietnia 
  • cena w przedsprzedaży to 33,99 plus 5zł (koszt przesyłki), cena regularna to 39zł
  • tytuł: "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" (niezwykle lotny :) 
  • Patroni medialni: TVP2, SHAPE, COSMOPOLITAN, JOY, MILIONKOBIET.PL

Ewa pisała kiedyś, że książka będzie bardziej albumem - poradnikiem, miały być w niej także umieszczone zdjęcia metamorfoz czytelniczek, ale teraz jak czytam opis książki to nigdzie nie ma wzmianki na ten temat, więc sądzę że pomysł ten nie wypalił.



Oficjalny opis książki:

Książka zawiera kompleksowy program miesięcznej metamorfozy z podziałem na poszczególne dni: 30 dni, 30 treningów po 30 minut, 30 jadłospisów. Znajdziemy w niej motywację na każdy dzień, praktyczne porady dietetyczne i wskazówki treningowe oraz zdjęcia trenerki prezentującej ćwiczenia wraz ze szczegółowym opisem. Książka wydana będzie w poręcznym formacie, na pięknym papierze, opatrzona zostanie licznymi fotografiami, przewidziano w niej także miejsce na notatki Czytelniczek
z każdego zrealizowanego dnia programu. Publikacja ta pozwoli każdemu wypróbować i stosować metodę Ewy Chodakowskiej na co dzień oraz zmieniać pozytywnie swoje życie, zgodnie z ideą autorki: „Piękne ciało to stan umysłu".
Do współtworzenia książki Ewa zaprosiła swojego partnera życiowego Lefterisa Kavoukis, jednego
z najbardziej znanych i cenionych trenerów personalnych w Grecji.



Długo zastanawiałam się czy w ogóle zdecydować się na zakup książki, ale stwierdziłam że nie mogę być jednak ignorantką i pozycję tą muszę znać, chociażby dlatego, że dzięki Ewie zaczęłam ćwiczyć i coś w sobie zmieniać. Co prawda papierowa wersja ćwiczeń nigdy mnie nie przekona, żyjemy w czasach Internetu, You Tube, DVD i multimediów i jeśli tylko mogę ułatwić sobie życie, to po prostu to robię i wolę ćwiczyć przy pomocy filmików. Ciekawi mnie jednak bardzo dieta oraz przepisy, które zaproponuje Ewa, kto wie może nawet zastosuje te wskazówki przez te magiczne 30 dni. Poza tym bardzo lubię czytać książki związane z fitnessem, zdrowym odżywianiem i przekładać pachnące jeszcze drukarnią kartki.



 

Książkę można zamówić na stronie http://www.ewachodakowskapisze.pl/
Opis książki oraz zdjęcia wykorzystane w poście również pochodzą ze strony http://www.ewachodakowskapisze.pl/


JAK TYLKO DOSTANĘ SWÓJ EGZEMPLARZ I GO PRZECZYTAM/PRZEJRZĘ TO POJAWI SIĘ NA BLOGU OBSZERNA RECENZJA ZE ZDJĘCIAMI.

14 komentarzy:

  1. hej :) ja zbieram książki o fitnessie więc z pewnością ja zakupię; byłaby wielka szkoda gdyby nie ukazały się metamorfozy - wkońcu to najbardziej przekonało mnie do ćwiczeń z Ewką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że może nie być zdjęć dziewczyn, ale przekonamy się za kilkanaście dni :)

      Usuń
  2. zastanawiam się nad jej zakupem, może jak przeczytam recenzję to się skuszę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szybko ją przeczytam i coś o niej napiszę. Zapraszam

      Usuń
  3. tez zamawiam te ksiazke. Lubie Ewe i jej mega Motywacje. jej enrgia i zlote mysli daja do myslenia. Wiem, ze Ewa sama nic nie odkryla, ale ma zdnolnosc zbierania wszelkich cwiczen, czy motywacje. Ona jest taka pozytywna. Wec napewno i ksiazka bedzie fajnym dopelnieniem kolekcji :) dla fanow Ewy. Juz nie moge sie doczekac gdy bede miala te ksiazke w swoich rekach, Zapach druku, sliskie kartki :) uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dokładnie tak samo jak ja, nowe książki mają jednak coś magicznego w sobie :)

      Usuń
  4. A ja nie kupię :). Dlaczego?
    Bo:
    - cudze diety do mnie nie przemawiają:)
    - ćwiczenia na papierze to również nie dla mnie, wolę na dvd czy youtube
    Lubię ćwiczyć turbo, to mój faworyt i przy tym zostanę.
    A cała otoczka przesłodzenia serduszkowo-słoneczkowego mnie razi na tyle, że książki takowej nie potrzebuję :). Nie wydaje mi się, że jest w niej coś co by mnie zainteresowało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym przesłodzeniem to racja :) ale ja z samej ciekawości muszę ją mieć :)

      Usuń
  5. Babsztyl jest tak brzydki i iryytujący, że dziwię się tym tabunom dziewczyn oszalałych na jej puncie. Treningi nudne i niemotywujące, zdecydowanie wolę Mel B czy Zuze Light. A książkę przejrzałam w Empiku - nic ciekawego, a ten "narzeczony" dośc przerażający pasztet. Bab próbuje wyrwać jak najwięcej kasy i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej oceniaj ludzi po wyglądzie, to na pewno daleko zajdziesz.

      Usuń
    2. Najpierw polecam wybrac sie na warsztaty z Ewa i jej partnerem,a dopiero pozniej sie wypowiadac. Oboje maja mega pasje, potrafia nia zarazac ludzi i prosze mi wierzyc, ze nie sa nudni!! Co innego cwiczenia przed kamera a co innego na zywo-naprawde prawdziwa z niej terminatorka! A jej facet rownie dobry. Potrafia dac mega wycisk,a przy tym tak motywowac,ze chce sie wiecej :)

      Usuń
  6. Książkę Ewy Chodakowskiej można pobrać w formacie pdf na http://ewachodakowska.cba.pl gorąco POLECAM!

    OdpowiedzUsuń