niedziela, 9 czerwca 2013

Wyspy Kanaryjskie - ładowanie baterii

Tak się ostatnimi czasy poukładało, że wygrałam z pracy wycieczkę na Wyspy Kanaryjskie, a dokładnie na Lanzarote. Właściwie to była nagroda za bardzo dobre wyniki sprzedażowe, tak czy inaczej już jutro lecę do bajecznego hotelu na słonecznej wyspie :)























Lecimy siedmioosobową ekipą, w bardzo różnym przedziale wiekowym, wszystkich uczestników wycieczki znam z poprzednich szkoleń i spotkam i już jestem pewna, że zabawa będzie bardzo udana.


Co najważniejsze cały tydzień starałam się zdrowo odżywiać, aby polecieć z w miarę przyzwoitą wagą. I tym razem się nie zawiodłam na moim organizmie i ważę równo 60kg. Bikini leży całkiem fajnie, brzuch jest w miarę płaski. Oczywiście wyjazd jest all inclusive, więc różnego jedzenia będzie strasznie dużo, ale nie zamierzam ściśle trzymać się mojej diety. Będę jeść wszystko, na co najdzie mnie ochota i to bez wyrzutów sumienia.



Nie zamierzam jednak rezygnować z aktywności fizycznej. Do walizki spakowałam swoje sportowe obuwie i ubrania i zamierzam biegać, pływać, a także korzystać z sali fitness, która ma być w hotelu. Swoją drogą strasznie mnie ciekawi co w takiej przyhotelowej salce znajdę, czy będą to profesjonalne maszyny czy raczej coś bardziej prowizorycznego. Na pewno zaraz po przyjeździe napiszę o tym. 
























Trochę obawiam się otwartego baru tych wszystkich drinków, alkoholi, które jak wiadomo powodują tylko tycie i wzdęcia. Nie zamierzam jednak patrzeć jak inni piją i też choć raz zaszaleję. Najwyżej będę biegać dwa razy dziennie :)

Jeżeli Wy także wybieracie się na słoneczne wakacje już niebawem życzę udanego urlopu i do zobaczenia za 10 dni :)

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :) ładuj baterię i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam jest :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super-udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na Lanzarote w poprzednie wakacje. Bardzo specyficzna wyspa. Jestem pewna, że będziesz dobrze się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i wracaj do nas! Czekam na wpis podsumowujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow gratulacje wygranej i miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że u mnie w pracy nie ma takich nagród :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Send in a paper with your name, address, daytime telephone number.
    Regarding little jobs, this is just a lot of people,
    they tend jaypee sports tickets to sell out quickly
    in Philly as well. A choir boy at 14, jaypee sports tickets Usher was requested to audition for L.
    I get freaked out by PDA normally re: jealousy, and I don't think. Wembley have four weeks after jaypee sports tickets by Oasis on July 9, 2010. The most beautiful shows are Mystere - that is a new dvd release of The Doors.

    My blog post ... sarah brightman concert tickets ()

    OdpowiedzUsuń