czwartek, 5 grudnia 2013

Polowanie w Rossmannie

Jak pewnie wiecie cały zeszły tydzień w drogeriach Rossmann była wielka promocja na kolorówkę, czyli kolejna akcja -40% na wszystko. Cała blogosfera pokazała już swoje listy must have oraz to, co faktycznie udało się upolować. Postanowiłam także pochwalić się swoimi nowymi nabytkami.

U mnie w miejscowości szafy były pełne, kolory nie przebrane i dość duży wybór. Kupiłam wszystko co chciałam, a nawet to, czego nie potrzebowałam za bardzo.Bo choć poszłam z konkretną zakupową listą to i tak przyniosłam do domu o wiele za dużo rzeczy :)

1. Pyder L'oreal Lumi Magique, cena 31,79



Pięknie rozświetla cerę, już od jakiegoś czasu zerkałam na niego, ale regularna cena skutecznie mnie odstraszała. Idealnie spisuje się na policzkach nałożony na róż oraz na dekolcie na wieczorne wyjście. Ma dużo połyskujących drobinek i mam nadzieję, że będzie bardzo wydajny.


2. Maskara Lovely Curling Pump Up, cena 5,39
    Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner, cena 20,39
    Max Factor, kredka do oczu nr 090 nude, cena 17,39
    Max Factor, kredka do ust - konturówka, cena 18,29


Maskarę wzięłam z ciekawości, ponieważ jest bardzo polecana na blogach, a cena wręcz zachwyca. Po kilku użyciach mogę powiedzieć, że faktycznie tusz jest bardzo fajny, mocno podkreśla i unosi moje rzęsy, może faktycznie czasem nie warto kupować maskar za 50zł i więcej...
Eye Liner jest moim pierwszym produktem tego typu i dopiero uczę się malowania prostych, ładnych kresek. Kredka na linię wodną w kolorze Nude idealnie powiększa oczy, a konturówka to właściwie miała był prawie jedyna rzecz, po którą weszłam do Rossmanna :)


3. Szminka Rimmel Lasting Finish by Kate Moss, cena 11,99
    Szminka Wibo Elixir w kolorze nude, cena 5,19
    Błyszczyk Wibo z kolekcji z papryczką chilli, cena 4,49
    Błyszczyk Wibo Lip Sensation, cena 4,59

 
Błyszczyk z papryczką chilli lekko piecze i jak dla mnie wrażenie na ustach jest średnie, szybko się ściera. Pomadka z kolekcji Kate Moss jest śliczna, ma piękny odcień różu, a ta z kolekcji Wibo Elixir fajnie nawilża usta i ładnie kryje moim ulubionym odcieniem Nude.


4. Lakiery Wibo WOW glamour sand 3 szt., cena 4,59
    Lakiery Wibo Express Growth 2 szt., cena 3,09
    Matte Top Lovely, cena 4,29





















Piaskowe lakiery zdążyłam wypróbować już wszystkie i są genialne, fajnie błyszczą, mają chropowatą strukturę, którą ma się ochotę ciągle dotykać i nie odciskają się na paznokciach. Do tego świetne krycie - wystarczy jedna warstwa, idealne na wieczorne wyjścia.
Matte Top kupiłam kierując się pozytywnymi opiniami blogerek, ale jeszcze nie wypróbowałam. Mam czarny lakier z Inglota i myślę, że pomalowany tym zmatowiaczem z Lovely uzyska nowy wymiar.


5. Cienie Maybelline Color Tattoo 2 szt., cena 14,39
    Cień L'oreal Color Infallible, cena 21,99

Niestety nie mam zdjęcia, bo coś nie mogę przesłać z telefonu. Myślę jednak, że cienie Color Tattoo prawie każdy zna, ponieważ są bardzo chwalone, co nie jest przesadą. Smaruje się teraz moim ulubionym brązem prawie codziennie i jestem zachwycona łatwością nakładania oraz trwałością. Natomiast cień z L'oreal podbił moje serc pięknym różowym kolorem.


No i tak teraz patrząc na te zdjęcia muszę przyznać, że znowu kupiłam więcej rzeczy niż planowałam. Właściwie to planowałam wybrać się tylko po konturówkę, piaskowe lakiery z Wibo oraz może rozświetlający puder z L'oreal. Jak widać nie mam silnej woli i kupuję oczami. Cieni mam w łazience strasznie dużo a i tak coś nowego mnie skusiło. Oczywiście nie żałuję, bo Color Tottoo okazał się świetne na szybki, poranny makijaż. Czy Wy także skorzystaliście z -40% w drogeriach Rossmann?

4 komentarze:

  1. Gratuluję zakupów, ja żałuję że akurat teraz była ta promocja, bo fundusze nie pozwoliły mi zaszaleć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EWA CHODAKOWSKA AUTORSKA PŁYTA DVD FITNESS SKALPEL WYZWANIE

      POBIERZ ZA DARMO TUTAJ:

      http://goo.gl/Sjjioz

      Usuń
  2. o ja cię ! zaszalałaś !
    ja niestety wybrałam się do Rossmanna w przed ostatni dzień promocji i jedynie co mogłam zrobić to posprzątać puste półki... :( jedyne co udało mi się 'upolować' to lakier z Manhatanu i eyeliner z Wibo, z nadzieję, że w końcu robienie kresek pójdzie, jak z płatka :P
    swoją drogą świetne są te promocje w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń