środa, 6 listopada 2013

Skalpel Wyzwanie - Nowa płyta Ewy Chodakowskiej

http://www.bebio.pl/shop/dvds/skalpel-wyzwanie-plyta-ewy-chodakowskiej
Dzisiaj, zaraz po przebudzeniu na fan page'u Ewy Chodakowskiej, czekała mnie miła niespodzianka - zapowiedź nowej płyty SKALPEL WYZWANIE. Pewnie jak większość osób ćwiczących z programami Ewki, jak tylko zobaczyłam nazwę SKALPEL, to od razu zrobiło mi się milej na sercu. Przecież to dzięki Skalpelowi I zmusiłam się do zejścia z kanapy i zaczęłam w końcu robić coś dla siebie. Teraz, choć "jedynka" nie sprawia mi większej trudności i tak do niej co jakiś czas wracam i nawet czuję co niektóre mięśnie.








Oczywiście od razu kupiłam płytę, cena razem z kosztami przesyłki to 41,49 i można ją zamówić na oficjalnej stronie Ewy Chodkowskiej w przedsprzedaży. Już nie mogę się doczekać kiedy dojdzie. Sama autorka napisała także, że od grudnia płyta pojawi się w sklepach Empik.

Jeżeli chodzi o stronę czysto techniczną to wydanie będzie składać się z dwóch CD. Na pierwszej będzie 45 minutowy trening Skalpel Wyzwanie, natomiast na drugiej relacja z największego treningu grupowego z Ewą na Polach Mokotowskich (który się odbył bodajże w maju lub czerwcu). Na tym krążku znajdzie się także 30 - minutowy program dla wszystkich z elementami Kardio, Total Fitness oraz Bikini Body Workout.

Na You Tube pojawił się zwiastun płyty:

https://www.youtube.com/watch?v=H3X6mz4v5fY&feature=c4-overview&list=UUhglSylVQdMQ5JGsbVpSY7g


 

Tak więc już niedługo będziemy mieli 3 Skalple i myślę, że najnowszy program będzie równie ciekawy jak Skalpel I oraz Skalpel II z krzesłem.


Skalpel I



Skalpel II - z krzesłem



Skalpel Wyzwanie III

I jeszcze kilka słów od Ewy o nowej płycie, które napisała na stronie http://www.bebio.pl/shop/dvds/skalpel-wyzwanie-plyta-ewy-chodakowskiej :

PRZEDSPRZEDAŻ - wysyłka w ciągu 10 dni
Ewa Chodakowska – 2-płytowe DVD. Trening Skalpel Wyzwanie (45 minut) i największy trening grupowy all in for #my girls (30 minut).
Kolejna odsłona najpopularniejszego programu treningowego Ewy Chodakowskiej - SKALPEL WYZWANIE połączona z największym otwartym treningiem w historii z Ewą Chodakowską - ALL IN FOR #MY GIRLS.
Wyjątkowe dwupłytowe wydanie zawiera najnowszy program treningowy SKALPEL WYZWANIE oraz największy otwarty trening grupowy w historii z Ewą Chodakowską
Płyta 1 - Skalpel Wyzwanie – trzecia część treningu, który pokochały wszystkie Polki ! 45 minutowy trening dla każdego, jego zaleta to łatwość wykonania i wysoka intensywność. Wyszczupla, wysmukla i modeluje nadając sylwetce perfekcyjny kształt – gwarantując widoczne efekty po 4 tygodniach - płaski brzuch, zgrabne nogi, jędrne pośladki, smukłe ramiona i mocne plecy.
Płyta 2 - Bonus DVD – największy w historii trening grupowy z Ewą Chodakowską all in for #my girls. 30 minutowy program dla wszystkich z elementami Kardio, Total Fitness, Bikini Body Workout. Płyta jest również relacją z największego otwartego treningu w historii z Ewą Chodakowską na Polach Mokotowskich w Warszawie, w którym uczestniczyło 5 tysięcy uczestników i zawiera ponad 50 zdjęć.
Trzymaj się zdrowego jadłospisu, ćwicz regularnie 3-4 razy w tygodniu i ciesz się pierwszymi efektami już po 12 treningach! Nie poddawaj się w drodze do celu! Tym razem się uda!



A już jutro rano lecę do marketu Netto, gdzie w cenie 29,99 będzie można kupić Twój dziennik fitness - Rok z Ewą Chodakowską, czyli najnowszy wypust wydawniczy Ewki. Jeśli jeszcze nie macie tej publikacji a zamierzaliście kupić to jest naprawdę bardzo dobra cena. Ja wybiorę się z samego rana, bo nie mam pojęcia ile sztuk będzie dostępnych :) I oczywiście już niebawem recenzja i pierwsze spostrzeżenia na blogu.

źródło: http://www.netto.pl/czytaj.html
 



10 komentarzy:

  1. ja poczekam na recenzje plyty, bo musze przyznac ze autorska plyta Ewki skelpel II z krzeslem jakos mnie nie porwala. Wole jej plyty Shapowe :) no ale moze sa na niej nowe cwiczenia to sie skusze :) CZEKAM na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Ewe :) Wspaniala ciepla kobieta ktora zaraża optymizmem :) Płytke też kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o dzienniku słyszałam ale o nowej płycie nie :D jestem ciekawa co tym razem będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ktoś się nie załapał na nettowy egzemplarz to od 14 listopada jest w lidlu

    OdpowiedzUsuń
  5. W netto po 28 zł teraz jest ten dziennik. Dobrze, że tak staniał, bo jak był za 39 zł to nie miałam zamiaru go kupować, a tak to mam i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a w lidlu w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet taniej, coś chyba 27 zł :) ale nie wiem czy jeszcze są

      Usuń
  7. Jestem szczęśliwą posidaczką tej płyty. Ćwiczysz razem z Ewą?

    OdpowiedzUsuń
  8. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń